We zoeken een gemotiveerde, vaardige of ervaren kracht die ons administratief en organisatorisch bijstaat binnen publiekswerking, communicatie, marketing en HR.

We zoeken ook een stagiair productie en/of grafische vormgeving –

BIS (beroepsinlevingsstage) – vergoeding en indien van toepassing behoud van werkloosheidsuitkering mogelijk

Assistent directieteam / allround administratief- / productie- / communicatiemedewerker
US

Imaginair Artspace is een creatieve onderneming die resideert in een voormalige meubelfabriek in Rijmenam, vlakbij Mechelen en niet ver van Leuven. 
Samen met een kleine ploeg creatives, vullen we de industriële site met kunst, met muziek en met allerhande creative content die tot de verbeelding spreekt.
Naast het cureren en realiseren van culturele events zoals expositie en concerten,… hosten we ook (bedrijfs)events van A tot Z en ontvangen we productiehuizen voor film- of TV-opnames. 

We vinden meerwaarde in de wisselwerking tussen kunst en ondernemen, tussen verschillende domeinen en tussen verschillende disciplines. Met een breed programma, spreken we een breed publiek aan (jong, oud, klassiek of avant-garde), zonder daarbij in te boeten aan kwaliteit.
We werken samen met andere ondernemers, we gaan samenwerkingen aan met interessante organisaties en we zijn ook bezig met sociale tewerkstelling.

YOU

Je bent vlot met administratie, maakt callsheets met je ogen dicht en bewaart altijd een goed overzicht.
Je werkt gestructureerd, je bent een goede planner en je krijgt uiteenlopende taken gemanaged.
Je houdt ervan ondersteunend te werken, de reddende engel te zijn die overal aan dacht.
Je hebt een hart voor kunst en cultuur en houdt ervan artiesten te ontvangen, een publiek te verwelkomen en een crew aan te sturen.
Je hebt een feel voor ondernemen, klantvriendelijkheid is evident.
Je bent vlot en toch discreet.
Je bent technisch sterk, houdt ervan nieuwe apps of handige digitale tools te ontdekken. Kennis van grafische programma’s (Adobe) is een pluspunt.
Je voelt goed aan wat een huisstijl is en vindt het fijn daarnaar te werken.
Je werkt graag ondersteunend.
Je werkt zelfstandig, gestructureerd en systematisch.
Je volgt je eigen deadlines op, pikt snel je taken op en werkt ze ook af.
Je schrijft foutloos en communiceert vlot.
Je bent stressbestendig en je weet van aanpakken.

Je bent flexibel, bereid tot avond- en weekendwerk
Je hebt een relevant diploma en/of ervaring in een gelijkaardige functie
Je hebt een rijbewijs, eigen vervoer is aangewezen

TODO’s
  • Je ordent en verzamelt de content die gegenereerd wordt binnen de werking
  • Je werkt mee met leidinggevende aan het opstellen en het uitrollen van een (communicatie)plan
  • Je zet je schouders onder publiekswerving 
  • Je ontwikkelt gerichte en goed getimede acties, gebruik makend van bestaand copy- en beeldmateriaal via verschillende media en kanalen
    (nieuwsbrieven, affiches & flyers, website, sociale media,…)
  • Je plant het drukwerk en volgt op
  • Je staat in voor de opvolging van het volledige ticketing gebeuren   (tickets aanmaken, reservaties & annuleringen beheren, kassalijsten opstellen,…
  • Je houdt publieks- en klantenbestanden bij en houdt ze up to date
  • Je sleutelt voortdurend aan een up to date planning en communiceert die met de verschillende betrokkenen (bar / atelier / artistieke leiding / …)
  • Je communiceert met klanten, beantwoordt vragen via mail en telefoon en verwijst correct door
  • Je maakt sponsor- of subsidiedossiers op in samenspraak met de leidinggevende
  • Je plaatst bestellingen voor atelier en decor-opdrachten 
  • Je gaat op zoek naar props en materialen
  • Je plant werk in (TODO’s) en communiceert naar betrokken medewerkers
    Samen met verantwoordelijke Bar/Event
  • Je zorgt voor klantvriendelijk materiaal waarin je verschillende events- en caterings-formules op een aantrekkelijke manier voorstelt, rekening houdend met de huisstijl van IMAGINAIR
  • Je voert klanten-gesprekken, vertaalt in offertes en plant events en shoots in
  • Je staat in voor planning van personeel, studenten en events
  • Werken op locatie in een industriële site, is een beetje als werken op een schip.
    Je bent bereid dat veilige bureautje in te ruilen voor een tafeltje op het dek.
Ons aanbod . . .

We bieden een tijdelijke job van een half jaar (april t/m september 2022) met grote kans op verlenging. Wie start als stagiair kan doorgroeien naar het vaste team.
IMAGINAIR werkt momenteel aan een Europees project.
Na het afwerken van ons zomerprogramma, bekijken we graag hoe we de lijnen voor een verdere samenwerking kunnen uittekenen. 

We bieden een job waarin hard werken en plezier samengaan, in een omgeving die bruist van creativiteit, vol schoonheid en kunst. 

Je werkt mee aan tentoonstellingen, concerten en voorstellingen die je natuurlijk ook mag bijwonen.

Je werkt voor een jong creatief bedrijfje dat snel groeit, vol ambitie en ideeën. Er is ruimte voor ideeën en voor initiatief en er is ruimte om samen met ons te groeien.

Solliciteren

Interesse? Mail je CV en motivatiebrief naar work@imaginair.be
Kandidaten die uitgenodigd worden, krijgen tijdens sollicitatie en praktische proef.
We hebben hopen werk, als deze job je iets lijkt, is snel solliciteren de boodschap!